Zde naleznete odpovědi na nejčastější dotazy.

  • Co je to Pivobod

    Pivobod je e-shop, který sjednotil dříve využívané e-shopy těchto značek:

    Loga

    Jde o tyto e-shopy:

    • Pivo Ježek – www.pivo-jezek.cz
    • Pivo Černá Hora – www.pivo-cernahora.cz
    • Pivo Platan – www.pivo-platan.cz
    • Pivo Klášter – www.pivo-klaster.cz
    • Pivo Rychtář – www.pivo-rychtar.cz
  • Je nutná registrace do e-shopu?

    Pro nákup na e-shopu Pivobod.cz je zapotřebí registrace, kterou provedete zde.

    V případě, že jste měli zákaznický účet na jednom z níže uvedených e-shopů, tak je nutné si vytvořit nový účet. Původní účty nebyly zachovány.

    • Pivo Ježek – www.pivo-jezek.cz
    • Pivo Černá Hora – www.pivo-cernahora.cz
    • Pivo Platan – www.pivo-platan.cz
    • Pivo Klášter – www.pivo-klaster.cz
    • Pivo Rychtář – www.pivo-rychtar.cz

    Byl/a jste již uživatelem PIVOBOD.cz?

    Pokud jste již dříve využíval e-shop Pivobod.cz, tak Váš účet byl zachován. Zkontrolujte si prosím svoji e-mailovou schránku, kam Vám byly zaslány instrukce o novém přihlášení. Případně zkontrolujte i spam složku.
    Původní účet si můžete obnovit i přes „zapomenuté heslo„.

  • Kdy mohu očekávat doručení objednávky?

    Rozvoz objednaného piva na Pivobodu probíhá dle závozové oblasti vyznačené na mapě konkrétní značky.

     


     

  • Jak postupovat v případě reklamace?

    Nedorazila Vám objednávka? Kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na ZELENÉ LINCE 800 987 789 nebo na e-mailu zakaznicky.servis@pivovary-lobkowicz.cz

  • Jak vrátit vratné obaly?

    Při vytvoření nové objednávky můžete současně objednat vrácení předchozích obalů. V košíku našeho e-shopu Pivobod.cz je po levé straně tlačítko vrátit obaly. Při doručení nové objednávky si řidič převezme obaly.

    Zálohované obaly bereme zpět pouze od námi dodaného piva a do výše dodaného množství.

     

     

  • Jaké jsou alergeny našich piv?

    Složení zde prodávaného piva s výjimkou pšeničných piv:

    Pitná voda, ječné slady, chmelové produkty.

    Alergeny A1 – obiloviny obsahující lepek

     

    Složení zde prodávaného pšeničného piva Velen a Lobkowicz Premium Pšeničný:

    Pitná voda, ječné a pšeničné slady, chmelové produkty.

    Alergeny A1– obiloviny obsahující lepek

  • Jak mohu objednávku zaplatit?

    Platba za zboží je v hotovosti při převzetí, nebo přímo v košíku e-shopu prostřednictvím platební brány GoPay.

  • Chci si zakoupit sud, jak je to s výčepním zařízením?

    Narážecí hlava

    Naše sudové pivo je dodáváno s balení KEG s narážecím systémem korb (bajonet)

    Výčepní zařízení můžete zakoupit v e shopu Sinop se slevou 3 %. https://www.esinop.cz/

    Pro uplatnění slevy kontaktujte náš zákaznický servis  800 987 789

  • Jaká je cena dopravy?

    Cena dopravy je 120 Kč a od 2.000 Kč je dopravné ZDARMA.

  • Proč zadávám PSČ při vstupu na e-shop?

    Pomocí Vámi zadaného PSČ Vám dokážeme nabídnout sortiment, který máme skutečně skladem a dokážeme ho zavést až k Vám domů.

    Více informací o závozových oblastech se dozvíte na té stránce v sekci „Kdy mohu očekávat doručení objednávky?

  • Jak si mohu změnit PSČ? Lokaci pro doručení objednávky

    Pokud jste koncový zákazník e-shopu Pivobod.cz, tak si PSČ změníte jednoduše v horním menu, jak je vyznačeno na obrázku níže:

    Změna PSČ

    U zákazníků v programu Pivobod je možné měnit pouze přes obchodního zástupce, který je Vám přidělen. Údaje o obchodním zástupci naleznete v sekci „Můj účet“ > „Základní informace“

  • Co dělat, když mi nedorazilo potvrzení o objednávce?

    Vytvořili jste objednávku, ale nemáte potvrzení? Prosím zkontrolujte Vaší emailovou poštu i ve spam složce. V opačném případě kontaktujte naše zákaznické centrum na ZELENÉ LINCE 800 987 789 nebo na e-mailu zakaznicky.servis@pivovary-lobkowicz.cz.