Zde naleznete odpovědi na nejčastější dotazy.

  • Co je to Pivobod

    Pivobod je e-shop, který sjednotil dříve využívané e-shopy těchto značek:

    Loga

    Jde o tyto e-shopy:

    • Pivo Ježek – www.pivo-jezek.cz
    • Pivo Černá Hora – www.pivo-cernahora.cz
    • Pivo Platan – www.pivo-platan.cz
    • Pivo Klášter – www.pivo-klaster.cz
    • Pivo Rychtář – www.pivo-rychtar.cz
  • Je nutná registrace do e-shopu?

    Pro nákup na e-shopu Pivobod.cz je zapotřebí registrace, kterou provedete zde.

    V případě, že jste měli zákaznický účet na jednom z níže uvedených e-shopů, tak je nutné si vytvořit nový účet. Původní účty nebyly zachovány.

    • Pivo Ježek – www.pivo-jezek.cz
    • Pivo Černá Hora – www.pivo-cernahora.cz
    • Pivo Platan – www.pivo-platan.cz
    • Pivo Klášter – www.pivo-klaster.cz
    • Pivo Rychtář – www.pivo-rychtar.cz

    Byl/a jste již uživatelem PIVOBOD.cz?

    Pokud jste již dříve využíval e-shop Pivobod.cz, tak Váš účet byl zachován. Zkontrolujte si prosím svoji e-mailovou schránku, kam Vám byly zaslány instrukce o novém přihlášení. Případně zkontrolujte i spam složku.
    Původní účet si můžete obnovit i přes „zapomenuté heslo„.

  • Kdy mohu očekávat doručení objednávky?

    Rozvoz objednaného piva na Pivobodu probíhá dle závozové oblasti vyznačené na mapě konkrétní značky.

    Ježek

    Objednávku pro rozvoz na následující den je nutné odeslat nejpozději do 16:00. Rozvoz probíhá pondělí až pátek, ale dle závozové oblasti. O přibližné hodině doručení zboží budete informováni formou SMS v den rozvozu.

    Černá Hora

    Rozvozový den je čtvrtek. O přibližné hodině doručení zboží budete informováni formou SMS v den rozvozu. Objednávku pro rozvoz na následující čtvrtek je nutné odeslat nejpozději ve středu do 16:00.

    Rychtář

    Rozvoz je pondělí a pátek. Záleží však na závozové oblasti.

     

     

    Platan

    Rozvoz zde objednaného piva pondělí až pátek dle rozvozových dnů.

    Rozvozové dny v PDF

    Platan

    O přibližné hodině doručení zboží budete informováni formou SMS, nebo telefonicky  v den rozvozu. Objednávku pro rozvoz na následující den je nutné odeslat nejpozději do 16:00.

    Praha – Pivovary Lobkowicz

    Rozvoz zde objednaného piva pondělí až čtvrtek.

    Čtvrtek: Praha 1, Praha 2, Praha 3

    Středa: Praha 4, Praha 10, Praha 11, Praha 12, Praha 15, Praha 22

    Úterý: Praha 7, Praha 8, Praha 9, Praha 14, Praha 18, Praha 19, Praha 20, Praha 21

    Pondělí: Praha 5, Praha 6, Praha 13, Praha 16, Praha 17

    O přibližné hodině doručení zboží budete informováni formou SMS, nebo telefonicky  v den rozvozu. Objednávku pro rozvoz na následující den je nutné odeslat nejpozději do 16:00.

     

    Klášter

    Okresy

     

    Klášter

    O přibližné hodině doručení zboží budete informováni formou SMS, nebo telefonicky  v den rozvozu. Objednávku pro rozvoz na následující den je nutné odeslat nejpozději do 16:00.

     

     

    Uherský Brod

    Rozvoz zde objednaného piva pondělí až pátek .

    Pondělí – Zlín, Vsetín, Starý Hrozenkov
    Úterý – Strání, Velká nad Veličkou, Kuželov
    Středa – Uherské Hradiště, Veselí n. M, Hodonín, Břeclav, Kyjov
    Čtvrtek – Zlín, Vizovice, Vsetín, Valmez,
    Pátek – Uherské Hradiště, Otrokovice, Kroměříž, Hulín, Holešov

  • Jak postupovat v případě reklamace?

    Nedorazila Vám objednávka? Kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na ZELENÉ LINCE 800 987 789 nebo na e-mailu zakaznicky.servis@pivovary-lobkowicz.cz

  • Jak vrátit vratné obaly?

    Při vytvoření nové objednávky můžete současně objednat vrácení předchozích obalů. V košíku našeho e-shopu Pivobod.cz je po levé straně tlačítko vrátit obaly. Při doručení nové objednávky si řidič převezme obaly.

    Zálohované obaly bereme zpět pouze od námi dodaného piva a do výše dodaného množství.

     

     

  • Jaké jsou alergeny našich piv?

    Složení zde prodávaného piva s výjimkou pšeničných piv:

    Pitná voda, ječné slady, chmelové produkty.

    Alergeny A1 – obiloviny obsahující lepek

     

    Složení zde prodávaného pšeničného piva Velen a Lobkowicz Premium Pšeničný:

    Pitná voda, ječné a pšeničné slady, chmelové produkty.

    Alergeny A1– obiloviny obsahující lepek

  • Jak mohu objednávku zaplatit?

    Platba za zboží je v hotovosti při převzetí, nebo přímo v košíku e-shopu prostřednictvím platební brány GoPay.

  • Chci si zakoupit sud, jak je to s výčepním zařízením?

    Narážecí hlava

    Naše sudové pivo je dodáváno s balení KEG s narážecím systémem korb (bajonet)

    Výčepní zařízení můžete zakoupit v e shopu Sinop se slevou 3 %. https://www.esinop.cz/

    Pro uplatnění slevy kontaktujte náš zákaznický servis  800 987 789

  • Jaká je cena dopravy?

    Cena dopravy je 120 Kč a od 2.000 Kč je dopravné ZDARMA.

  • Proč zadávám PSČ při vstupu na e-shop?

    Pomocí Vámi zadaného PSČ Vám dokážeme nabídnout sortiment, který máme skutečně skladem a dokážeme ho zavést až k Vám domů.

    Více informací o závozových oblastech se dozvíte na té stránce v sekci „Kdy mohu očekávat doručení objednávky?

  • Jak si mohu změnit PSČ? Lokaci pro doručení objednávky

    Pokud jste koncový zákazník e-shopu Pivobod.cz, tak si PSČ změníte jednoduše v horním menu, jak je vyznačeno na obrázku níže:

    Změna PSČ

    U zákazníků v programu Pivobod je možné měnit pouze přes obchodního zástupce, který je Vám přidělen. Údaje o obchodním zástupci naleznete v sekci „Můj účet“ > „Základní informace“

  • Co dělat, když mi nedorazilo potvrzení o objednávce?

    Vytvořili jste objednávku, ale nemáte potvrzení? Prosím zkontrolujte Vaší emailovou poštu i ve spam složce. V opačném případě kontaktujte naše zákaznické centrum na ZELENÉ LINCE 800 987 789 nebo na e-mailu zakaznicky.servis@pivovary-lobkowicz.cz.

Pop-up